Xolesterol səviyyəsini azaltmaq üçün 4 qida

Xolesterol səviyyəsini azaltmaq üçün 4 qida
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Yağlı balıq: yağlı balıq xüsusilə, tərkibində olan yüksək nisbətdə Omega-3 sayəsində xolesterola təsir göstərir.

“A24.az” “deyerler.org”a istinadən bildirir ki, omega-3 triqliseridi əhəmiyyətli nisbətdə azaldır. Yetkin insanların həftədə 2 dəfə istehlak etməsi zəruridir.

Portağal: portağal xolesterolu salmağa köməkçi olan pektin ehtiva edir. Portağaldakı kalium duz qəbulunu nizamlayaraq qan təzyiqini salmağa köməkçi ola bilir.

Nar: antioksidant, C vitamini və niosin vitamini cəhətdən zəngin bir qida olan nar çox faydalıdır.
Antioksidant məzmunu yüksək olması ilə, pis xolesterol səviyyəsini aşağı salmağa kömək edir.

Yaşıl çay: antioksidant cəhətdən zəngin olanlardan biri də yaşıl çaydır.
Yaşıl çayla əlaqədar aparılan klinik tədqiqatlarda, xolesterolu aşağı salmaqla yanaşı, eyni zamanda bədən yağını azaltmağa köməkçi olduğu müşahidə edilmişdir. Qara çay da faydalıdır, ancaq yaşıl çaya nisbətdə tərkibində daha çox kafein var.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
 
Sağlamlıq
a24.az

Müzakirə

1001 Bərəkət Halal Nemət

a24.az

Səhliyalı

a24.az
A24.Az - Xəbərdə Yeni Nəfəs, Xəbərlər, Araşdırma, Müsahibələr, Reportajlar